Komunikat dotyczący plików cookies Niniejsza witryna internetowa, w celu zapewnienia Państwu odpowiedniej jakości usług, korzysta z plików cookies. Mogą również korzystać z nich współpracujące z nami instytucje i reklamodawcy. W przeglądarkach internetowych można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Pozostając w tym serwisie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies.

x

  Strona główna     GALERIE     kontakt     Regulamin     mapa serwisu     powiadom o stronie     startuj z nami     drukuj stronę
Wersja językowa:  polski Deutsch
czwartek, 23 listopada 2017 01:08   Imieniny: Adelii, Klemensa, Felicyty

Szukaj hoteli:

Data zameldowania

calendar

Data wymeldowania

calendar
Machary
Statystyki serwisu
obecnie gości: 137
odwiedziło nas: 76755347
liczba odsłon: 211562868
liczba stron: 5559
komentarzy: 69120
Ostatnio aktualizowane strony
 Green Town of Jazz
 9 Lubuskie Zaduszki Jazzowe 2017 z kwintetem Zbigniewa Namysłowskiego
 Winobranie 2-10.09.2017
 XV edycja Muzyki w Raju
 Przedsionek Raju 2017
 Przystanek Woodstock 2017
 HOTELE
 Lato Muz Wszelakich 2017
 Jacek Frąckiewicz – Malowidła
NAJCZĘŚCIEJ OGLĄDANE
 AKTUALNOŚCI
 Ciekawe miejsca
 Wirtualna wycieczka
 Trasa dojazdu
 Podziel się widokiem
 Muzyczne
 Kulturalne
 Sportowe
 Cykliczne
NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE
 KONOTOP
 GOŚCIM
 GĄDKÓW WIELKI
 SYCOWICE
 GMINA SZCZANIEC
 BOBRÓWKO
 RĄPICE
 OPALEWO
 SIERCZ
Strona główna «  POWIATY I GMINY  «  Powiat strzelecko-drezdenecki  «  Strzelce Krajeńskie - gmina  «  Machary  
MACHARY


MACHARY
(Macharen) - osada położona 11 km na północny-zachód od
Strzelec Krajeńskich. Sklep.
We wsi dwór klasycystyczny z I połowy XIX w., parterowy, założony na planie wydłużonego prostokąta z portykiem wspartym na kolumnach. Usytuowany jest na obrzeżu parku krajobrazowego o powierzchni ok. 4 ha, założonego w I poł. XIX w. Rosną tu drzewa rodzime i obce, m.in. cisy. Przy drodze do Bobrówka olbrzymi głaz narzutowy (migmatytowy) o obwodzie ponad 20 m.

Żródło: B. Kucharski, Informator Turystyczno-Krajoznawczy Województwa Gorzowskiego, www.strzelce.pl, http://strzelcekraj.republika.pl


Głaz narzutowy w okolicy Machar
Zdjęcia nadesłał: Janek Sztyk
http://foto.onet.pl/4usd7


 GALERIA INTERNAUTÓW (4)

 Komentarze (50)    
~boguslaw wasik
[27.02.2016 15:40]
moze ktos pamieta mieszkalem tam kiedys moze ktos sie odezwie i przypomni na fc pozdrawiam
~poz
[06.01.2014 23:19]
pozdrawiam Sylwię M. i rodzinę Buszewskich !!!
~Pier Dzącyy
[05.08.2013 23:16]
Po co droga ? W Bobrówku nie ma już knajpy a , do szkoly i tak nie chcialo Ci się jeździć , choć wozili ! Zbędny wydatek.
~macharak
[14.07.2013 08:47]
maja robic droge do machar to bysmy sie wreszcie doczekali pozdrawiam rocznik 63
~piotr szwed
[24.12.2012 20:20]
Mieszkałem w Macharach 33 lata temu .Bardzo miło wspominam wszystkich z wioski,było co robić.Łowiłem ryby,był piękny park,chowaliśmy sie w grobowcu,chodziliśmy nad jezioro,pasłem krowy.Pozdrawiam wszystkich którzy mnie pamiętają,oraz rodzinkę Stefańskich.
~macharak
[12.03.2012 19:30]
kto tu ni mieszkał i ni chodził po błocie na autobus to ni zrozumie pozdrawiam rocznik 1963
~zaciekawiony
[29.02.2012 21:07]
Zapraszam wszystkich na "chomikuj Bobrowko" znajdziecie tam przedwojenne pocztówki waszej miejscowości. Pozdrawiam Machary.
~Krzysztof Kończak
[28.01.2012 09:13]
28. o1. 2012 mieszkałem tam 10 lat to były lata 50 fajnie było
~Krzysztof Kończak
[28.01.2012 08:59]
Urodziłem się w Macharah mieszkałem tam 10 lat super wioska pozdrawiam
~Krzysztof K
[27.01.2012 21:29]
Bogumiła Kończak to była moja mama mieszkała w Cionrzyniu wyjechała do Machar a następnie do Gralewa w Gralewie zmarła .Lepelt to była jej mama a moja babcia ,AIrena Wojtczak to jej siostra a moja ciocia
~macharak
[18.12.2011 13:22]
fajnie się tam mieszkało 25 lat temu
~ULA
[21.09.2011 21:31]
Łezka kręci się w oku gdy wspominam lata gdy mieszkałam w Macharach.
~pitka
[15.05.2011 19:59]
bardzo milo wspominam machary bo sam tam mieszkalem i co roku jedzilem na wakacje p.s. mieszkancy pozdrawiam was i rodzinke stefanskich
~Mala
[07.05.2011 16:43]
tez pochodze z Machar ale nigdy bym do tej dziury nie wrocila Mlody bywasz tam?
~Lukasz.W
[08.08.2010 17:38]
Za mlodych lat czasami bywalem w tej malej miejscowosci bylo calkiem fajnie fajni ludzie i fajowa rodzinke mam tam.Pozdrawiam wszystkich z machar oraz rodzinke ZIELINSKICH I PIWOWARSKICH
 ... pozostało komentarzy: 35  
Komentarz wyraża opinie wyłącznie jego autora. Redakcja portalu ziemia-lubuska.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
Pogoda w regionie
[23.11.2017 01:04]

Clear
Temperatura: 6.1°C
Wilgotność: 85%
Ciśnienie: 1010hPa (Steady)
Wiatr: 6.4km/h,  SE
Uniwersytet Zielonogórski
MDO

SONDA
[30.05.2017]
Głosowanie zakończone
 

Copyright © 2004-2017 amb software | Wszelkie prawa zastrzeżone | Wykonanie: amb software
Polecamy przeglądarkę Mozilla Firefox.
...

Request served in 0.62 sec